Undersider

mandag den 28. februar 2011

Ugens Highlights #1

Dette indlæg kan også læses på Danskewebchicks.blogspot.com

Dette er en ny serie jeg vil prøve at køre i bedste 'smagsdommerstil'. I løbet af ugen kigger jeg på et utal af danske og udenlandske blogs indenfor emner der strækker sig fra mad og mode til hverdagsliv og hobby projekter. I Ugens Highlights poster jeg link til de indlæg der har fanget mig på den ene eller den anden måde. Nogle gange vil der sikkert være noget du kan li' og nogle gange er der måske ikke noget du kan bruge til noget. Jeg linker både til danske og udenlandske blogs.
I må meget gerne kommentere om I synes det er noget I kan bruge til noget :-)

Nu til ugens highlights:



BeachVintage (engelsksproget) har en super simpel tutorial der viser hvordan du nemt kan pynte dine cremer, hårlakker og andet du måske har stående fremme på badeværelset, så det passer sammen.

Fastcompany  (engelsksproget) skriver et blogindlæg om en amerikansk soldat der bruger sin fritid på at lave superhelte ud af genbrugsmaterialer.

Talentfulde makeup-guru Gizmo har lavet et 'tropical parrot look' i denne uge, som jeg er helt vild med.

Karen Klarbæk fortæller om en Strikkecafé i Aars - der har jeg lige tilbragt min weekend og kommer der ofte, så måske jeg skulle finde strikketøjet frem igen?

og sidst men ikke mindst, fortæller Tanja om de mentale tømmermænd efter besøg af en stor håndfuld bloggerpiger også i denne weekend: Tanjas blog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar