Undersider

mandag den 28. februar 2011

Orkanen fra Hillerød

Orkanen fra Hillerød er en fiktiv mailroman mellem to kvinder i fyrrerne der debatterer børneopdragelse, (eks)mænd og ikke mindst et styks Svigermor med tilnavnet "Orkanen fra Hillerød" (deraf bogens titel).

Jeg var noget inde i bogen før det gik op for mig at romanen var fiktiv og derfor blev jeg lidt skuffet, for skøre anekdoter er bare ikke så spændende, når de ikke er sande. Bogen er dog hurtigt læst og der er et par sjove statements. Jeg var egentlig glad for at bogen ikke var længere; den er ikke noget at skrive hjem om. Måske er jeg heller ikke målgruppen - der går nogle år inden jeg (eller mine ufødte børn) når de aldersgrupper der omtales i bogen. Bogen er skrevet af Kirsten Holst og Marianne Gade.

1 kommentar:

  1. Jamen jeg tror vi klare den med at få pakket.. ;) Planen er vi skaffer dem vi nu kan til første weekend i april, så der kan flyttes, for der er meget og os mange store ting :) Håber så vi kan få nøglen ugen inden så vi kan få lagt gulvtæppe, få malet, sat lys op.. og de der praktiske ting.

    SvarSlet