Undersider

mandag den 28. februar 2011

Dødbringende fest og kage


Når jeg sådan ved at hele weekenden skal tilbringes med svigerforældrene, kan jeg godt føle mig lidt som en mand placeret i en gammeldages robåd og uden land i sigte, mens en sulten haj kredser under båden.

Måske lidt ekstremt, men faktisk gik det jo også noget bedre end håbet, da jeg lever endnu og kom gennem weekenden uden varige mén... eller det vil sige...

Jeg er ikke helt sikker på at min mave nogensinde bliver sig selv igen. Til daglig spiser kæresten og jeg som udgangspunkt ret sundt og derfor er der mange ting som jeg simpelthen bliver dårlig af at spise - min krop har ligesom glemt hvordan man fordøjer det - så en stor omgang festmiddag, som vi fik serveret til svigerfars halvtreds års fødselsdag, rumsterer stadig i maven.


Desserten var helt fantastisk; den bestod af miniudgaver af tørkager og flødeskumskager, i superb kvalitet. Der var købt kager til 40 mennesker (lige knapt 2000kr!) - de var alle pengene værd kan I tro, og de blev næsten spist, vi fik dog et par med hjem i går, da vi ryddede op efter festen.

I dag har jeg sat mig selv på foreløbig faste og håber på en omgang købe-sushi til aftensmad :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar