Undersider

onsdag den 2. marts 2011

Letters from the world


Store projekter er jo lige mig, og derfor har jeg nu igangsat endnu ét. Dette projekt bliver kombineret med min glæde for at skrive og modtage breve. Mit projekt går ud på at få ét brev fra hvert land i verden. Dertil kommer desuden at jeg gerne vil have et brev fra hver stat i USA. Det betyder at jeg skal have 195 + 50 (51 med Washington D.C.) altså over 250 breve. Jeg er allerede gået i gang med at søge efter ivrige brevskrivere og er blevet lovet ét brev fra Tyskland og ét fra Texas, USA, så samlingen er i gang.

Du kan læse meget mere om mit projekt og følge med når brevene forhåbentlig begynder at strømme ind på min hobbyblog: www.swapable.blogspot.com. Læs om mit projekt her: http://swapable.blogspot.com/p/letters-from-world.html

Siden er på engelsk, men jeg skal også gerne modtage et dansk brev, så hvis du har lyst til at sende mig et gammeldags brev, så sig endelig til. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar