Undersider

onsdag den 26. januar 2011

Seinlanguage


Jeg modtog denne bog med posten fra en amerikansk veninde, fordi Seinfeld (igen) kører i TV og jeg fortalte hende, at jeg indimellem så det, når jeg zappede kanaler.

Hvis du kan lide Seinfeld og hans humor, så er denne bog sjov. Det er jokes (mange af dem - hvis ikke dem alle sammen, fra TV serien), som er stoppet i bogen med et forsøg på at kategorisere dem for at give en form for sammenhæng og kronologi. Den del virker ikke rigtig. Jeg ser det som en bog med tilfældige jokes, ikke en historie eller noget, som skal læses som et hele. Den er dog; Sjov, skrevet i et let tilgængeligt engelsk og en god bog at bladre frem og tilbage i for at få sig et godt grin. Jeg tror at alle vil kunne identificere sig med nogle af de omtalte situationer i bogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar