Undersider

lørdag den 24. april 2010

Hjem til Anja :-D

Den længe ventede aften er kommet. Vores middag nummer 2/4 :-) Sidste gang var hos Line og det var så hyggeligt.
Jeg har lånt mit digicam ud til en veninde der - trods askeskyen - torsdag kom afsted til London. Derfor skal jeg have fedtet mig til billeder hos de andre piger, men mon ikke det kan lykkes? Ville være fedest, hvis vi ikke allesammen havde de samme billeder på vores blogs :-)

Jeg har bestemt mig for at cykle ind til Anja - så kan jeg også bedre forsvare overfor mig selv at spise/drikke hvad jeg har lyst til. Så må jeg alt afhængig af mængden af alkohol bestemme mig for om jeg skal tage en bus hjem eller om jeg kan trille ud til mig selv igen - der er alligevel lidt vej.

Jeg glæder mig til maden, jeg glæder mig til at se hvordan Anja bor, men jeg glæder mig mest af alt til at se de tre piger - Anja, Line og Nicholaine, som jeg for et år siden overhovedet ikke kendte - ikke engang via bloggen. Det er kun en måned siden vi mødtes første gang og det er fantastisk at finde ud af at man også har en masse at kunne tilbyde hinanden i virkeligheden - at vi er meget mere end blot vores "Blog-skal", kvinder med substans og meninger.

Jeg glæder mig til at fortælle jer om aftenen :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar