Undersider

lørdag den 23. januar 2010

Uden brugsanvisning!

I disse dage går jeg og indfarver, maler og decouperer. For jeg har snart en ny lejlighed og det kræver jo nye møbler. Flere af dem skal jeg lave selv, da jeg ikke har så mange penge og da jeg har nogle bestemte krav til hvordan tingene skal være.

Sofabord med opbevaringsrum
Her har jeg videregivet det meste af opgaven til min enormt træ-sagkyndige far, der bygger selve bordet, men jeg skal male det og er gået i gang med at lave decoupage på bordpladen. Sofabordet bliver lavet sådan at jeg kan tage bordpladen af og gemme mit sengetøj og min topmadras i rummet under bordet.


Bog-bænk
Jeg havde nogle gamle bogkasser som jeg er i gang med at indfarve med egetræsvoks og som bagefter skal have nogle hynder på og vupti; en bænk til gæster, hvor der også er mulighed for opbevaring :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar