Undersider

torsdag den 21. januar 2010

I like...

Blomst: Morgenfrue (som egentlig er en ukrudt) eller orkidé
 

Mad: Salater eller andre ting der er propfyldt med forskellige slags grøntsager
 

Bøger: Skønlitterære sagaer om gammel tid / andre lande
 

Tøj: Casual og afslappet, eller dyrt og flot - altid med et underligt twist (sjove bh’er, specielle smykker, skøre strømper)
 

Sko: Jeg elsker sko og har især en ting med at købe grimme sko (de tilføjer ligesom noget til punktet ovenfor) – så hvis du møder mig, så tjek mine sko ;-)
 

Bagværk: Jeg bager selv alt mit brød. Der er ikke noget så godt som nybagte grovboller med smør.
 

Grøntsag: Elsker som tidligere nævnt grøntsager. Herunder: Kikærter, squash,  broccoli, gulerødder, majskolber. Nej, jeg kan blive ved!
 

Frugt: Chilifrugt :-D Mmm! Hvis det skal være noget sødt, så er det vidst appelsiner og pomelo for tiden.
 

Film: Min absolut nogensinde yndlingsfilm varer 8 timer. Den hedder 10th Kingdom og er (desværre) totalt ukendt, men virkelig fantastisk!

Te eller kaffe: Jeg er vild med begge ting. Om morgenen er det dog te – eftermiddag = kaffe, aften tilbage til te.
 

Ugeblad: Jeg har en aversion imod ugeblade, som du også kan læse direkte eller indirekte i flere af mine indlæg.
 

Strand-, ski eller storby ferie: Strandferie helt klart!
 

Øl eller vin: Jeg elsker begge dele. Om vinteren er det dog oftere rødvin og om sommeren hvidvin, rosé, lambrusco eller øl!
 

Sport: Cykling, svømning og squash!

Jeg tagger: Nita, SammyCat og DIG der læser dette ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar