Undersider

tirsdag den 24. april 2012

Jeg flytter, vil du med?

Efter mange, mange år på www.midnightshadow.dk går jeg nu så småt i flyttetanker. Jeg har købt Marieholm.dk og er allerede begyndt at blogge der i stedet for her. Jeg har endnu ikke fået sat bloggen op på hjemmesiden, men du kan finde den ved enten at klikke på 'Marie Holm' teksten på Marieholm.dk eller simpelthen ved at besøge bloggen direkte som lige nu findes på:

www.marieholmblog.blogspot.com

I løbet af få dage håber jeg at have Marieholm.dk til at køre direkte med bloggen på.
Den nye blog handler nok noget mere om mit faglige jeg, end denne blog har gjort, men bare rolig, det bliver ikke en ren arbejdsblog, der skal nok være masser af spændende andre indlæg også.
Håber du flytter med :-)

Denne side lukkes ikke ned nu, men vil nok blive lukket ned på sigt. Jeg flytter selvfølgelig alle de bedste indlæg med over på den nye blog :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar