Undersider

fredag den 8. april 2011

Te freak

Jeg elsker te og har en milliard forskellige slags. Jeg kan li' at drikke te når det er varmt om vinteren og lade det køle lidt i en stor kop inden jeg bæller det om sommeren. Te er bare så skønt! Det føles rart mens jeg drikker det og det ligger så godt i maven. Jeg drikker først og fremmest grøn te, men også roibos og lignende. Drikker praktisk talt aldrig sort te, men har det til når veninderne kommer forbi.


Søstrene Grene har fået nogle rigtig fine æsker, med temotiver udenpå og forleden da jeg var derinde købte jeg en æske og lavede et lille 'gitter' indvendigt, til at holde nogle af mine tebreve. Nu kan teen serveres på en overskuelig og fin måde.

4 kommentarer:

  1. Hehe, den købte jeg også i sidste uge, til te :) Har bare ikke fået lagt mine te-breve i endnu, men det var da smart med et hjemmelavet gitter :) Jeg drikker selv kun te når jeg er syg, men jeg elsker hyggen ved te, så jeg kan godt lide at købe til det alligevel, til når der kommer gæster osv :)

    SvarSlet
  2. Du er ikke alene om passionen :O) elsker dog også sort te, men drikker nok mest camille og peppermynte te. Når jeg bestemmer det er ok med sukker, er det tyrkisk te og helst banan og æble te. det er SÅ godt... og så har jeg et eller andet med te kopper også :O)

    SvarSlet
  3. Swuush, sagde det, og Bitten stod i Søstrene Grene :D Sådan en æske må man da eje!

    SvarSlet
  4. Hehe Lonnie, den er også perfekt til det, og gitteret er jo supernemt at lave.

    @Maiken: Mmm tyrkisk te er også fantastisk, det er godt nok længe siden jeg har fået det (sidst jeg var i Tyrkiet), men det at du skrev om det inspirerede mig, hvor mon man kan skaffe det i Danmark?

    @bitten: Ja det må man da, for den er så fin :-D

    SvarSlet