Undersider

mandag den 25. april 2011

Bryllup: Kjoletanker

Selvom vi først skal giftes næste sommer og jeg håber at smide nogle kilo inden da (ja, jeg ved det, sådan har vi det jo allesammen inden den store dag), er jeg flere gange blevet spurgt af veninder hvilken kjole jeg drømmer om.
Egentlig er jeg ikke den store kjoletype (jeg blev konfirmeret i hvide bukser) og det sjove ved at skulle planlægge bryllup er at jeg aldrig har leget bryllup da jeg var lille. Jeg har aldrig nogensinde skænket bryllupsplanlægning en tanke før jeg pludselig står midt i det.

Èn af de ting jeg har gjort er derfor at smide en masse bryllupsblogs på mit RSS feed så jeg automatisk bliver bombaderet med inspiration og dermed også får øjnene åbne for alle de ting man skal tage stilling til. Dette indlæg skulle dog blot handle om brudekjoler og derfor vil jeg hellere smide jer en masse billedspam, for jeg tror det er nemt at se et gennemgående tema i kjolerne:






Ingen kommentarer:

Send en kommentar