Undersider

fredag den 25. marts 2011

Kegle


Der er udsigt til endnu en weekend med familietamtam. I aften skal vi med Kærestens familie ud og bowle for at fejre sviger-mormors (!) fødselsdag. Jeg hader at bowle, så det skal nok blive fornøjeligt.

Omkring 20 top konkurrence-mindede mennesker, der glæder sig til at vælte kegler og grine af andres (læs: min) elendighed indenfor denne Flintstone sportsgren får mig ikke ligefrem til at vifte hænderne over hovedet af glæde. Mellem make-up og garderobevalg (hvad tager man på, som kan matche et par lejede bowlingsko?) vil jeg stirre på mig selv i spejlet: 'Det bliver en god aften!'. Min far gør det her inden møder og siger at det faktisk virker, men man skal så også mene det i det sekund man siger det... Er der ellers andre gode råd? I don't bowl!

2 kommentarer:

  1. Hørt! Hader os at bowle :p Så ingen tip herfra ;)

    SvarSlet
  2. Er glad for at andre heller ikke kan forstå idéen i den underlige 'sportsgren'

    SvarSlet