Undersider

fredag den 3. december 2010

Life in pictures

Det er alt for længe siden jeg har vist jer nogle billeder. Telefonen har drillet og jeg kunne ikke finde kablet til kameraet - det er fantastisk at leve i flytterod :-p Jeg fik dog fikset telefonen og så der lå en række billeder på den, så I får lige en blandet stak.


Forelskede mig i dette maleri der i slutningen af november var udstillet på Studenterhuset i Aalborg - det er SÅ cool, havde desværre ikke lige 3500kr at smide efter det.


Altid sjovt når telefonen mener den skal fange et eller andet på kameraet - hvad mon jeg har prøvet at fotografere da jeg stod i Netto?

Cykeltur hjem fra uni inden sneen faldt ... sidste billede fra november.

Undskyld den forkerte vinkel, var for doven til at rotere billederne. Dette er fotograferet foran det nye lejlighedskompleks - er det ikke bare en smuk dør? :-p Jeg skal derover i dag, så vil forsøge at fotografere rummene til jer :-D


Kan I gætte hvad det er? Det er én af mine fødselsdagsgaver :-) En fin ny cykel/skaterhjelm.


Første pakkekalendergave - ja, jeg får stadig pakkekalender af 'Julle' som efter sagnet er en kombination af julemanden og nisserne :-p den 'overnisse' der står for pakkekalender (aka min mor)

Til sidst dette fine billeder af mine nye futter fra Rice, som jeg har fået af en gruppekammerat. Er de ikke bare skønne?

2 kommentarer:

  1. Hey søde,

    jeg kan ikke svare tilbage på mailsene, der er et eller andet galt men min far kigger på det i aften..

    men havde helt glemt det igen hehe men skal nok lige lave det og sende det..

    Og jeg har det faktisk bedre, selv om jeg er lidt stresset, det må du også være med en flytning oven i alt det jul her..

    SvarSlet
  2. @Joan: Man bliver nemt stresset her op til jul, men bare det at man er opmærksom på det, synes jeg som regel gør at det ikke går helt amok. Mange knus og tanker :-)

    SvarSlet