Undersider

onsdag den 6. oktober 2010

Missede du Thorning-Løkke debatten?

Få mine twitterkommentarer samlet lige her:

20:08 Den store duel på Tv2 - jeg følger med og kommenterer løbende.

20:11 Enormt dejligt at de har fået Søren Pilmark til at lægge op: "tal dansk - gør det kort og koncist; fortæl mig hvad er forskellen?"

20:15 Løkke: "Vi skal sætte tæring efter næring" < han sagde "tal dansk", ikke "tal oldnordisk".

20:19 Thorning: "Man kan ikke lave politik med tilbagevirkende kraft < ville ellers være nice

20:27 Synes altså hende Helle er noget easier on the eyes end Lars Løkke i aften...

20:29 Jeg hader når de ikke kommer længere end at debattere facts, de når jo aldrig til at tale om holdninger.

20:35 SU'en er et minefelt at begive sig ud i når jeg ser med... så pas nu på hvad I siger!

20:36 Det er flot at vi skal blive hurtigere færdige Lars, men hvis vi er for unge og ikke har noget erfaring når vi kommer ud, kan vi ikke få ansættelse

20:37 Hørte jeg lige Lars Løkke kalde SU for lommepenge? ....
(Er senere blevet rettet; Lars Løkke omtalte de penge man får udbetalt når man læser på gymnasiet som lommepenge)

20:47 Sidder her i udkantsDanmark - Nordjylland - i én af Danmarks største byer og er lutter øren.

20:48 Tror aldrig regeringen har hørt om Rosenthal effekten
(når man taler om et UdkantsDdanmark bliver befolkningen jo endnu mere polariseret. Og er alt ud over KBH ikke UdkantsDanmark?)

21:03 Havde en spændende debat med Kæresten forleden om at man aldrig kan finde nok penge til Sundhedsvæsnet ligemeget hvad...
(Hvis nu ventelisterne ryger ned på 1 måned, er det så i orden? Burde man ikke få behandling med det samme?)

21:05 Sorry Thorning; Jeg holder ikke op med at spise fed mad :-p Men jeg skal nok drikke noget mere rødvin.

1 kommentar: