Undersider

onsdag den 13. oktober 2010

Jakkesæt og gallakjoler let's celebrate


Nu er jeg ikke verdens største fan af jakkesæt. Da jeg var lille var jakkesæt = far skal på arbejde, og det var jo aldrig sjovt. Jeg synes jakkesæt for det meste er lidt kedelige, men derfor kan man jo godt slå et slag for en sjov og anderledes tilgang til det at gå i jakkesæt.

I kender næsten med sikkerhed manden til venstre. Yep, det er Barney fra How I Met Your Mother eller HIMYM som rigtige tv-nørder vidst kalder det (don't ask me why I know this stuff).

I dag er det International suit up day og jeg ved ihvertfald at Kæresten har tænkt sig at suite up inden han tager på arbejde. Han elsker at gå i jakkesæt, så for ham er det bare en god undskyldning for at gøre det på en helt almindelig onsdag.

Jeg sidder og tænker om ikke man burde lave en international galla gown day, for hvor har man bare mange gange købt en kjole der kun er brugt til det ene guldbryllup og ellers blot har hængt og ventet i skabet. Tænk bare på de endeløse (og halvt hasarderede) muligheder;

  • Handle ind i gallakjole
  • Tage i træningscentret i gallakjole
  • Cykle på arbejde i gallakjole
  • Gøre rent i gallakjole
  • ... find selv på flere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar