Undersider

torsdag den 28. oktober 2010

Blogchallenge: 13/30

Dag 13: Dit celebrity crush

Aww igen må jeg vidst være lidt kedelig.. Jeg har faktisk ikke nogen celebcrushes nu. Jeg er dog meget forelsket i Kæresten. Desværre er den celeb folk oftest siger han ligner Nicolas Bro. Faktisk blev han bedt om at uddele autografer på Grøn Koncert... ehm, men Nicolas Bro er ikke ligefrem en hunk vel? Nej, så er Kæresten altså meget skønnere og pænere og sødere og... :-)

Har dog fundet et fint billede af Hr. Bro her, hvor jeg faktisk godt kan se ligheden (sorry til Kæresten)

1 kommentar:

  1. Hey jeg synes faktisk Nicolas Bro er lækker - det kan godt være han ikke er det man normalt forbinder med en hunk, men han har charme og er egentlig også nuttet.

    Og guud ja de ligner hinanden :)

    SvarSlet