Undersider

lørdag den 12. juni 2010

Teenage morgen turning into Super Friend (TM)

Sidder og vågner til MTV Breakfast Club. Skiftede tilfældigt forbi kanalen og tænkte; "Ja, hvorfor ikke?". Da jeg var teenager, kørte Viva altid (vi fik først MTV midt i mine teenage år) det er et ret fantastisk koncept, selvom musikvideoer nu ikke er så storslåede, som de var engang. - Dog lige en thumbs up til Medinas Er Du Ensom? Den er ret fed :-)

Formiddagen står på at løfte flyttekasser for en Aalborgpige, jeg praktisk talt ikke kender, men som jeg af en eller anden grund har på min Facebook og  jeg har en eller anden fantastisk evne til at transmogriffe mig selv om til Super Friend (tm). Hende der hjælper alt og alle, bare fordi hun kan!
- Skal lige arbejde lidt på min kappe tror jeg, men kan være der kan laves noget fedt ud af de t-shirts jeg fik i går :-p

I aften bliver Super Friend igen til Misha der skal til fest med en masse kammerater og more sig.

Blev du motiveret til at lave dig selv som superhelt? Så prøv en af disse fede Hero Machines - god lørda-da-dag!

Bonus: T-shirt action shot - muhaha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar