Undersider

tirsdag den 11. maj 2010

Tirsdags shopping [Totalt tøseindlæg]

Uh, er lige kommet hjem fra en super hyggelig eftermiddag/aften med verdens bedste kammerat!
Vi var ude og shoppe (ja, jeg har en drengeven, som godt vil med ud og shoppe, han er skøn!) og bagefter spiste vi på Sunset Boulevard. Til sidst tog vi ud på uni for at lege med en printer, som jeg ikke havde kunnet få til at virke, han er en skat!

Jeg fik købt nogle skønne, skønne ting :-)

Jeg har jo aldrig fået købt en dørmåtte efter jeg flyttede i februar og i dag fandt jeg ud af hvorfor. Jeg så denne her i Bilka og var ved at dø! Det er da simpelthen det smukkeste man overhovedet kan have liggende foran sin dør. Jeg var dog på vej forbi, for var sikker på at prisen var out-of-this-world, men min søde søde ven fik mig til at kigge på den og så kostede den kun 99kr! Jeg var længe om at tage mig sammen, men det endte med at den kom med hjem og jeg overvejer nu at flytte ud i gangen, så jeg kan kigge på den hele tiden. Glæder mig til at få besøg, så mine gæster kan blive budt velkommen af noget så fint!

Var egentlig bare lige hurtigt i Deichmann for at kigge efter et par pumps, men de her sko har jeg altså savlet over mange gange. De er så ufatteligt små at man tror det er løgn, man får de fineste kineser-fødder i dem. Jeg troede ikke at jeg ville kunne passe dem, men de sidder perfekt på min fod og de kostede 199kr, så jeg måtte eje dem. Billedet yder dem slet ikke retfærdighed, de har de smukkeste farver; brun, grøn og lilla. I love them.

Sidste større ting jeg fik købt var Thomas Holms cd. Den var sat ned til 99kr i Stereostudio. Ja Cdon, prøv lige at slå den! (De sælger den stadig til 149). - Ja, det er jo nok fordi den ikke har solgt så godt, men efter at have hørt den igennem to gange her til aften, må jeg sige, at jeg ikke er skuffet, selvom han da vidst er ret så inspireret af Nephew-soundet, men det er der jo mange danske musikere der er ligenu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar