Undersider

tirsdag den 11. maj 2010

Om ikke at blive såret eller [Bare en sangtekst]

Jeg sætter mine spor
ringer for mange gange som en skør bekymret mor
jeg har brug for alt
nogle gange ingenting
vil du elske mig for den jeg virkelig er?

Skynd dig væk igen
det ku' blive farligt skyd dig hjem
men husk på at sige ting til mig, som påstår du ku' elske mig

Jeg overlever alt
sender mine tanker til min store store tankehal
jeg er alt for sød
ka' ikke slå ihjel og se dem lide deres tankedød

Skynd dig væk igen
det ku' blive farligt skynd dig hjem
men husk på at sige ting til mig, som påstår du ku' elske mig
tør du elske mig?
for så er jeg på vej
jeg håber du sover godt derude
og hører de samme sange
imens du står og kigger lidt ud af din rude

jeg taber farten lidt savner en navigator
ellers kommer jeg for vidt

Skynd dig væk...


Credits: Tue West

Ingen kommentarer:

Send en kommentar