Undersider

torsdag den 29. april 2010

Sequel eller [the freaking doves]

I freakin' don't believe it. Det lader til at sagaen om duereden har taget en højst uventet drejning.

I bedste storke(/stalker?) stil har en ny due overtaget den gamle rede foran min dør. Seriously, jeg har googlet det; det gør duer ikke normalt!

Ikke nok med det, mens duen sidder og bedømmer reden ved at hoppe lidt op og ned i den og ud på grenene rundt omkring for at tjekke at de kan holde (ja, jeg var rimelig hypnotiseret, så stod og stirrede lidt), opdager jeg at den ikke er alene.
Der sidder endnu en due kun omkring en halv meter fra mig på gelænderet. They are freaking me out *Griner* Da jeg går forbi duen på gelænderet med hunden i armen, kigger den bare på mig og så knurrer den! Ja, jeg skrev ikke kurrer, den knurrede faktisk. Sådan rigtig dybt og ildevarslende.
Det er et komplot, help me out of here!!

Læs mere om duereden (nyeste øverst)
her
og
her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar