Undersider

torsdag den 10. december 2009

Der er jo godt nok mange år til men...

Jeg fik en lidt makaber tanke i dag. Som folk nok ved har jeg i mange år (tror de første seriøse tanker kom omkring 14 års alderen) tænkt seriøst over at skrive en bog. - Det er sådan set ikke det der er makabert, det makabre er, at jeg kom til at tænke over det her med at når man skriver noget, så bliver det der altid.
- Sådan er det ikke med min blog. Stopper jeg med at betale udgifterne på hjemmesiden, forsvinder mine ord (så længe jeg kører teksten på en gratis-side er det selvfølgelig noget andet). Nå, no more beating around the bush. Jeg vil hellere have at nogen holder min blog, end mit gravsted. Ja, det kan jo nå at ændre sig mange gange endnu, men nu er det ihvertfald out in the open. Fremfor at folk skal gå rundt med knasende støvler i gruset ved min gravsten, så håber jeg at de vil kigge ind på min blog, skrive nogle kommentarer om hvad de tænker - de kan jo skrive dem privat, hvis de ikke synes det kommer alle ved, og så holde "rent og pænt" herinde i stedet.

Ja, lidt crazy, men måtte lige tankespinne lidt over det, så tak for din tid ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar