Undersider

tirsdag den 17. januar 2012

En rigtig taber

Jeg har slået mig sammen med to andre skønne piger og vi er i fællesskab i gang med en kamp mod kiloene på vores nye blog Taberne.

Indtil videre har jeg tabt 2,5kg i 2012 og jeg er top motiveret - ikke mindst netop på baggrund af vores blog. Det betyder selvfølgelig at træning kommer til at fylde mindre her på bloggen, men det er også længe siden det rigtig har fyldt jo ;-) Jeg vil dog nok skrive lidt om 'månedens udfordring' når den er overstået, så I kan følge med i hvordan det er gået mig. I denne måned handler det om at samle så mange km som muligt ved at gå/løbe derudaf. - Alle er selvfølgelig velkomne til at deltage. Se mere her

I dag skal jeg i træningscentret og hente 5km regner jeg med, og det er lige før jeg glæder mig ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar