Undersider

tirsdag den 27. september 2011

Ved du hvad et brullup koster?

Selvom man vælger den billige (stadig flotte!) kjole, selv står for maden, lader gæsterne medbringe noget osv... æhm ja, lad mig bare sige, at efter vi har lagt budget i går, skal der stadig nedjusteres en del. Damn, der skal altså mange penge til at bespise 80 mennesker og vi har jo også måttet betale leje af sted at være.

Vi har 10 måneder til at spare sammen og det må vi jo så gøre :-) Jeg har ikke en intetion om at skulle låne mig til at have råd til og fejre bryllup, det er simpelthen absurd synes jeg. Desuden er jeg ikke rigtig typen der ønsker mig penge i fødselsdags- og julegave, så der må arbejdes og spares :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor der er vilje, er der vej har jeg hørt - er sikker på i nok skal nå det

    SvarSlet
  2. Tak Pernille, du har sikkert ret. Det var Kæresten der i går satte foden ned og bad om et budget. Det er ham der har alle de 'store' (læs: dyre) idéer, så vidste det ville blive lidt hårdt at se tallene sort på hvidt, men så har vi da noget at gå ud fra :-p

    SvarSlet