Undersider

onsdag den 27. april 2011

Foto cleanup

På min computer, laver jeg hver måned en ny mappe til billeder. I slutningen af måneden rydder jeg op i de billeder jeg har taget; sletter dem der er af virkelig dårlig kvalitet og laver undermapper til dem jeg vil beholde. Jeg har f.eks. altid en undermappe til hver måned der hedder 'til bloggen' hvor alle billeder der er blevet vist på bloggen ligger.
Da jeg intet spændende har at skrive med jer om i dag, vil jeg i stedet vise jer nogle af de billeder fra april, der ikke har fundet sin vej til bloggen:

Saml selv pizza

 En bunke fagbøger
 Århus teater, mens jeg venter på at dørene åbner til Sweeney Todd forestillingen
En forfærdeligt stor edderkop der lavede bagholdsangreb på mig, mens jeg ryddede op i soveværelset. Glasset fik lov til at stå der, lige til kæresten kom hjem og kunne gøre noget ved den.
Den lille af mine forældres to designer Nielaus sofaer, som jeg forleden satte til salg for dem. 
De er ret specielle.



Hvordan holder du styr på dine fotografier?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar