Undersider

tirsdag den 22. marts 2011

Shoppingtur og forårslækkerier

Mit singleliv sluttede igen i går aftes, da Kæresten blev færdig før forventet. Han var hjemme omkring klokken 21 og holdt derfor fri i formiddag. Det betød at vi kunne tage på det ugentlig madindkøb til LIDL og Bilka, hvor vi altid handler. Vores udgangspunkt er at købe alt det vi overhovedet kan få i LIDL og de få specialting, som LIDL ikke har, finder vi så i Bilka.
Jeg skal på uni i morgen, og den kommende weekend ser noget booket ud, så jeg har brugt nogle timer på at få bagt, så der er lidt til fryseren. Nu nyder jeg en (synes jeg selv) velfortjent pause foran puteren, og læser lidt blogs, samt nyder lidt lækre nyindkøbte sager:



 Jeg drikker også en kop te i min nye skønne kop. Teen er fra en hollandsk penneveninde og ja du læser rigtig, der står "Marshmellow" (skumfidus) smag; synes nu mest den smager af te :-p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar