Undersider

torsdag den 14. oktober 2010

1/30 - Challenge

Jeg deltager i en Challenge med 30 opgaver; fordelt på tredive dage. Jeg skal ud og rejse i næste uge, men lad os se om ikke det kan lade sig gøre alligevel. Du kan læse og tilmelde dig den omtalte challenge på http://www.danskewebchicks.blogspot.com/

Dag 1:
Et billede af dig selv taget for nylig og 5 tilfældige facts om dig



1. Jeg har gået til kaninhop

2. Min livret er sushi

3. Jeg er et enormt sensitivt menneske

4. Mine favoritprogrammer er amerikanske tvserier, realityshows og dokumentarer

5. Jeg er ret vild med øl

2 kommentarer:

  1. Ja den er godt nok alle steder på nettet ;)
    Tror jeg vil vente til d. 1. november.. :p Hvis jeg da husker det ;)

    SvarSlet
  2. Jeg synes ideen er super god, jeg synes bare alt for hurtigt den blev "for brugt"

    SvarSlet