Undersider

tirsdag den 28. september 2010

Indimellem giver jeg op

Jeg har besluttet mig for at droppe Karen Blixen - enten er jeg ikke højkulturel nok til at forstå det fantastiske i hendes roman eller også er den ikke så vidunderlig, som der er givet indtryk af. Måske var den banebrydende da den blev skrevet, men det er så også 100 år siden... Så den ryger på den permanente hylde at bøger jeg nok aldrig får læst, men alligevel har stående i håb om at deres kloge ord smitter lidt af når jeg går forbi dem.

Jeg har dog fundet ud af hvad "A farm en Africa" eller "Min Afrikanske Farm" kan bruges til:

  • Perfekt at have med i gå-i-byen-tasken som slagvåben - tvivler på nogen vil forbinde Blixen og bestialsk mord på dansegulvet.
  • Vidunderlig fodskammel, omend lidt hård
  • Perfekt til at presse blomster i. Den udgave jeg ejer, har faktisk nogle illustrationer der ligner at bogen allerede er blevet brugt til dette før.
  • Træne vægtløftning hvis man ikke orker at skulle i fitnesscentret.
- det er da nogle ret gode ting og man kan ligeså godt se positivt på det ikke? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar