Undersider

torsdag den 23. september 2010

En iværksætters forkølede dont

Ved I egentlig at jeg har en virksomhed? Kan ikke huske om jeg nogensinde har nævnt det herinde. Virksomheden er et sideløbende projekt med studiet og derfor går det heller ikke fremad i hujende hast med nye kunder, tiltag, reklamer osv. Men heldigvis har jeg efterhånden fået ansat op til flere skønne og pålidelige folk, som jeg håber på længere sigt vil hjælpe mig med det administrative, så jeg får mulighed for idéudvikling.

I aften har jeg månedsmøde med de ansatte og det betyder faktisk, at jeg, selvom jeg ikke har været på uni pga. sygdom (har ondt i halsen og ørerne og er meget tung i hovedet - dumme efterårssnot!) skal være klar til gæster efter aftensmad. Det slår mig indimellem, at det jeg har lært mest ved, på uni, ofte har været alt det arbejde (frivilligt som betalt), som jeg har udført sideløbende med mit studie og derfor tager jeg også min virksomhed meget seriøst. - Ikke fordi jeg regner med at skulle leve af den når jeg bliver færdig, men fordi jeg lærer en masse om mig selv og de redskaber jeg får på mit studie. Det er altid sjovere at prøve den slags i praksis.

Der kommer ikke så meget mere updating i dag, for jeg skal som sagt forsøge at blive frisk inden i aften. I morgen er der dømt første gruppemøde med projektgruppen på uni og det glæder jeg mig til, så vi kan få lavet forventningsafstemning.

Jeg vil lige dele en rigtig hyggelig ting med jer til sidst: Jeg var syg allerede i går og da Kæresten ringede efter arbejde (som han altid gør, efter han er flyttet til Århus), gik der kun et par minutter fra han fik mig i røret til han sagde: "Ih du lyder til at have det rigtig skidt, skal jeg ikke komme op til dig og blive til i morgen?" - og det gjorde han så, ja han ville endda tage aftensmad med. Da jeg havde rimelig ondt i halsen, blev det dog i stedet til en Ben&Jerry's, noget som han godt ved er totalt bandlyst da jeg forsøger at tabe mig, men det var en rigtig sød tanke og det var så skønt med noget is til den ømme hals. Bagefter lå han bare og nussede mig til jeg faldt i søvn. Kæresten er dejlig! Så er det sagt :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar