Undersider

torsdag den 26. august 2010

De dage du aldrig glemmer


Her kommer lidt ufrivillig reklame...
Har I set den nye Star Tour reklame? Den med Mads Mikkelsen? For at være med, kan du tjekke den ud ovenfor. Jeg synes det er et super godt statement de kommer med, for hvor mange dage har man ikke bare siddet foran sin computer og lavet ingenting? Jeg tænker normalt ikke over det når jeg gør det, fordi jeg har én eller anden dag i løbet af ugen, som jeg glæder mig til og derfor får de andre dage lov til bare at gå uden de behøver at være revoulutionerende. Men kun omkring 29.000 dage kan da hurtigt forsvinde i ingenting.

Så thumbs up til Star Tour for at lave en reklame, som selv jeg vil omtale på bloggen pga. dens gode budskab - og lad mig så komme væk fra computeren, så denne dag kan blive en dag jeg ikke glemmer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar