Undersider

tirsdag den 22. juni 2010

Planlægning af ferie

Når man har så meget ferie, som jeg har fordi jeg er universitetsstuderende, er jeg simpelthen nødt til at booke min ferie med en masse ting. Ellers ender det med at jeg sidder i et hjørne et eller andet sted og savle mens jeg strikker på vinterens vanter - og det bliver jeg ihvertfald ikke afslappet af.

Indtil videre er følgende planlagt:

  • Grøn Koncert frivillig (ofcourse) fra 14. juli til 26. juli
  • 1. weekend i august - sommerhus med nogle venner
  • Endnu ikke fastlagt uge i august - en uge sydpå med min mor
  • 3. weekend i august DWC event
Derudover er der en masse små hyggelige endages arrangementer med venner rundt omkring i landet.
Jeg har også et ønske om at nå og lege lidt med guitarspil og køre på rulleskøjter.

Hvad skal du lave i din sommerferie?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar