Undersider

tirsdag den 1. juni 2010

Juni Musthaves




Det er blevet tid til at savle over gadgets og musthaves i juni måned. Jeg har afsøgt nettet og ved ikke hvordan jeg skal leve uden:

1. Withings Wi Fi Scale
Sommeren er på vej og dermed er trangen til at hoppe i en bikini også. Mange af os vil dog gerne lige tabe et par kilo (eller 17) inden vi føler vi ville se godt ud i den slags outfits. Her kommer denne supersoniske vægt ind i billedet. Den laver fine grafer, måler fedtprocent, har apps til Iphone og så meget mere. Den er et must der helt sikkert ville motivere mig til at tabe nogle kilo.
Fås her: Thinkgeek

2. Steamer Gift SetMmm lidt luksus! Jeg havde badekar hvor jeg boede før og der var ikke noget bedre end at sænke sig ned i et varmt kar fyldt med lækre æteriske olier og skumbad. Disse "steamers" lægges på en plan flade i brusebadet og blander sig med dampen. Skøn opfindelse.
De kan købes lige her: Patinastores

 3. Ascii heart necklace
Denne hjertehalskæde er så ascii cute! En perfekt halskæde til nørden i dit liv
- og boys, jeg ville heller ikke slå nogen, hvis I købte én til mig lige her: Etsy



4. Stand Back og Tech Support T's
Så er vi nået til månedens fantastiske T-shirts. Teksten på den til højre er: "Stand back I'm going to try science". Muhaha, I love it!
Det er selvfølgelig én du kan købe hos: Thinkgeek.
Til venstre er en skøn flow-chart tee, der forklarer hvordan man fejlfinder i et hvilket som helst program.
Også hos: Thinkgeek

5. Emergency Clown Nose
Dette er jo et musthave der burde ligge i ethvert førstehjælpskit. Hvor mange gange har en klovnenæse ikke reddet dagen? Hvis nogen tog denne klovnenæse på foran mig og råbte 'Bøh!', ville de måske endda kunne stoppe hikke, da jeg har dødsangst for voksne i udklædningstøj.
Køb næsen her: Perpetualkid






6. Håndmalede cykelhjelme
Nu vi er i gang med at snakke om sikkerhed, så skal du huske at køre med cykelhjelm! Gør du det? Tsk tsk tsk... tænkte jeg nok. Det gør jeg, min cykelhjelm bliver alting hængende på cyklen selvom jeg går fra den - der er ingen der stjæler en hjelm. Havde jeg en fed håndmalet hjelm fra Captainblueberry, som designer disse hjelme, turde jeg måske ikke lade den hænge på styret, er ikke engang sikker på at jeg nogensinde ville tage den af.
Kan købes her på: Etsy




7. Banjo viskestykker
Jeg gider ikke eje kedelige blå og hvidternede viskestykker. Derfor er jeg altid på udkig efter noget der gør det lidt sjovere at vaske op i hpnden, for det er da noget af det mest kedelige i verden. Jeg er faldet over disse banjo viskestykker og de er bestemt noget af det fineste jeg længe har set. De kan købes her: SupermarketHQ

 

8. Happy / Sad Tee
Ja, vi skal da lige have en t-shirt mere ikke? Denne smilende/grædende smiley t-shirt er super lækker og sommeragtig i farverne og giver samtidig mulighed for en million fortolkningsmuligheder. Er den ikke skøn?
Den har de også hos: SupermarketHQ







9. Alchemy earring
Uhh, denne her ørering er jeg voldsomt vild med! Ringen sidder fast som en almindelig ørering og "foldes" så rundt om øret. Er det ikke pretty? Meget originalt.
Kan købes på: Therallyshack

Ingen kommentarer:

Send en kommentar