Undersider

fredag den 7. maj 2010

En morgenhilsen eller [10 random thoughts]

Morgenens nedtur... min blender er død. Naturligvis ikke på en stille og rolig brænde-sammen-fordi-jeg-er-gammel agtig måde, men med et helt og aldeles selvforskyldt "KNACK" da jeg legede Skipper Skræk

Udenfor mit vindue... skinner solen, men jeg ved det er falsk varebetegnelse for jeg kan også høre vinden og den er med garanti kold. Gys! Skal lufte hund om lidt.

I fjernsynet kører... Bamse og Kylling - Må have slukket for det Ramasjang!

Jeg vil til at høre.. Acoustic Lovesongs

Mit tøj er... jeg ikke kommet i endnu. Er i lilla esprit jumpsuit (den slags man ikke viser sig offentligt i) og mors hjemmestrikkede strømper.

I dag skal jeg nå... at færdiggøre vores idékatalog, gøre rent, vaske op, e-maile vejleder med vores afsnit og vaske tøj

Men jeg vil hellere... cykle en laaang tur og nyde det forrædderiske dejlige vejr.

Weekenden skal gå med... date i aften; ja, den er blevet rykket tættere på, skulle først have været i morgen. Måske besøg af forældrene lørdag, eventuel bytur lørdag aften og endnu ingen planer søndag.

I vindueskarmen ligger... alt for meget. Min kalender, en kuglepen, en coaster, en mobilcharm, en vægkalender, en masse krøllede papirkugler, to foldere og en ohp marker. Pyha, skal godt nok have ryddet op og gjort rent.

Morgenens optur... Har allerede fået skrevet et afsnit om og færdiggjort redigereringen af vores folder til projektet.

Dette billede har I aldrig set...
 
 

[Fra Dildoparty i januar]


Godmorgen ;)
 
Ps: Tagger Nicholaine, Anja og Samantha til at besvare samme spørgsmål

Ingen kommentarer:

Send en kommentar