Undersider

torsdag den 13. maj 2010

An Education

Hm, ja, ud over fantastisk selskab hvad kan jeg så sige om den?

Det var en super flot film blandt andet med nogle skønne billeder af Paris.
Handlingen var ikke noget at råbe hurra for og den sluttede med en stor moralprædiken bøjet i neon - tror alle fattede pointen med historien. Kunne godt have brugt at der var lidt mere tillid til mig som filmseer, at jeg selv kunne gennemskue pointen, men nej, den blev tværet i hovedet på mig. De kunne ligeså godt have sluttet med at skrive en tekst begyndende med: "Moralen i denne film er:....". Come on, så er man da vidst i tvivl om hvorvidt éns film er god nok, når man gør det så åbenlyst. Men nu er det jo ikke kun slutningen der udgør en film.

Skuespillerne var super dygtige og karaktererne var rigtig godt opbygget. Jeg blev forelsket i én, fnysede over en andens mangel på intelligens (jeg tror faktisk det er svært at spille totalt blank blondine), blev super vred på ham jeg forelskede mig i til at starte med og gøs over alt fra forældre til skoleledere.
Super godt castet og fantastisk spillet!

Den er bestemt værd at tage ind og se. @Anja: Tak for popcorn og cola :-)

1 kommentar:

  1. Uh god beskrivelse :D Er meget enig, pånær det med forelskelsen that is ;-)
    Selv tak for godt selskab, og popcorn og cola takker vi DaddyO's julegave for :)

    SvarSlet