Undersider

torsdag den 15. april 2010

Nej til løb eller [Så ruller vi alle]

Det dersens motionsnoget har jeg svært ved at holde ved. Jeg snakker ofte med folk der har det ligesom mig. Så har vi en periode hvor vi løber lidt, så går vi i fitness et par måneder og for det meste sidder vi bare derhjemme og ærger os over at der ikke findes noget motion vi brænder for.

Men pointen er, at jeg har faktisk noget jeg brænder for. Hvis jeg tænker rigtig godt efter er der måske 4-5 sportsgrene, som jeg synes er rigtig fede og skønne - heriblandt at cykle. Nu er vejret blevet til det og selvom cyklen på mange punkter for mig er blevet et standardtransportmiddel, efter jeg flyttede hjemmefra, så er det også noget jeg elsker virkelig meget.

Løbeprogrammet, som jeg troede skulle gøre mig til den næste Kipketer, holdt ikke, så nu kaster jeg mig over et cykelprogram. Jeg vil super gerne på cykelferie og drømmer derfor om at kunne komme til at cykle rigtig langt.

Jeg vil forsøge at lave ugentlige updates på bloggen og se om jeg kan holde gejsten den vej igennem :-)
Programmet bliver hængt op på køleskabet, så jeg skal kigge på det hver dag :-p
I dag er første dag i resten af mit liv, så jeg vil rulle derudaf :-p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar