Undersider

lørdag den 13. marts 2010

Hip hurra for hjernedødt fjernsyn!

Min mor skal have 6 x 3 og det tror jeg også at jeg skal - det var vidst samme antal vi havde sidste uge og det gik fint. Min far vil ikke have nogen, men han er tilgengæld ikke sen til at råbe mig over skulderen hvis jeg har overset noget.

Det er naturligvis antallet af Bingo Banko plader jeg taler om. Bingo Banko er tv2's nye underholdningsprogram lørdag aften og familien er hooked, så jeg er taget hjem til mine forældre med favnen fuld af udprintede ark og min mor er klar med en lyserød overstregningstusch i hånden.

Når man studerer medier, som jeg gør, er det ikke helt "lovligt" at være vild med programmer der indeholder en så lav grad af intellektuelt stimulans, som f.eks. Bingo Banko (af andre programmer kan nævnes X-faktor eller Paradise - begge programmer der bestemt også er "fyfy"), men jeg nyder at slukke hjernen ind imellem og bare lade mig underholde.

Håber du på at vinde noget i aften?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar