Undersider

mandag den 1. marts 2010

Den lille heks med de store fødder

Var en bog jeg elskede som barn. Nu er den udsolgt fra forlaget, men tilgengæld er mine fødder nu blevet så store, at jeg kan få mine egne heksesko.


Jeg har set flere af dem i H&M de sidste par gange jeg har været derinde og jeg må altså bare eje et par, jeg vil bare ikke give 350kr for dem (ja, ramaskrig, men så meget giver jeg altså aldrig for et par sko når jeg selv køber dem), så er der nogen der har set et sted man kan få dem billigere/brugt (nej, jeg har endnu ikke søgt på trendsales) - de må gerne være endnu mere "hekseagtige" end de her og gerne en smallere hæl.
Jeg har selv haft et par vagabond, som var i lyst læder, lidt højere (i skaftet) end dem her nedenfor og højt elskede! Jeg tror ikke at jeg gik i andet end dem i 3 år.. sådan føles det ihvertfald ikke - de blev selvfølgelig slidt op.

1 kommentar:

  1. I love old fashionish or Witchy black shoes and have three pairs. I always keep an eye out for them. What is your shoe size? Cheers, Karen in Canada (I hope a new pen friend)

    SvarSlet