Undersider

tirsdag den 16. februar 2010

Pandekagens dag

I dag er pandekagens dag. Hvilket er totalt åndsvagt, da den internationale pandekagedag er i næste uge, men oh well, dermed bare flere pandekager ikke? :-p

H er vild med pandekager og vild med at spise hos mig, så han kommer til aftensmad halv syv. Vi skal ud og handle først, så det bliver en lidt sen aftensmad, men det generer mig ikke, da jeg netop har fået at vide at jeg har fri i morgen - lige til at leve med.

Aftenens menu
Hovedret:
Amerikanske usødede pandekager med hummus, grøn pesto og tzatziki

Dessert:
Pandekager med vaniljeis og nutella

- Så tror jeg at jeg har reddet mig et styks glad H og et styks mavepine :-p

1 kommentar:

  1. Sikke en lækker menu :D
    Har tagget dig ;) Måske du allerede er blevet det..

    SvarSlet