Undersider

lørdag den 2. januar 2010

2009 i fotos

Jeg tænkte jeg ville vise et par billeder fra 2009, i stedet for at skrive en masse tekst. Jeg er ikke typen der bruger en masse tid på at se tilbage og gøre status en gang om året. Jeg gør det løbende, men derfor er det da stadig sjovt at se lidt billeder. Her er min top 5 over fede ting i 2009 - i billeder og i vilkårlig rækkefølge.


1. Fester
Skønne fester er der holdt mange af i år, ikke mindst med mine mange venner fra fredagsbaren :-)

2. Kys
Heldigvis er jeg ikke blevet gammel til at uddele kys på kryds og tværs og ærligt talt håber jeg aldrig jeg bliver det.Franskmændene har fat i noget der!



3. Julen
Højtiderne betyder mere for mig, jo ældre jeg bliver. Hele familien er samlet og vi har tid til hinanden.



4. Brædtspil
Jeg elsker at spille brædtspil og håber på endnu flere vin-og-brædtspils-aftner med vennerne i det nye år :-)

 
5. Camping
Det er virkelig en undervurderet ferieform blandt unge - det er vildt billigt og virkelig skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar