Undersider

tirsdag den 8. december 2009

Lækkert, jeg har vundet :-)


Jeg elsker at give andre mennesker gaver og nyder at have en hel måned hvor jeg fyrer præmier af her på siden. Det er nu også virkelig dejligt at vinde noget selv indimellem og jeg er faktisk én af de personer der bare altid er "svineheldig", så jeg skynder mig at deltage i noget så snart jeg kan (så er sandsynligheden for at vinde jo selvfølgelig også større).

Lonnie har i sin julekalender også haft en konkurrence og der var jeg så heldig at vinde. - Billedet er fra Lonnies hjemmeside af de fantastiske produkter der dumpede ned i min postkasse i dag, jubii :-D
Det er Shiseido peel-off ansigtsmasker. Yum yum, ren luksus! Tror den første skal bruges den 21. december når jeg lige har afleveret mit projekt, der trænger jeg bestemt til det.
Tusind tak til Lonnie for en fed julekalender og en dejlig ekstra julegave.

/Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar