Undersider

tirsdag den 22. december 2009

Hurtig tag-leg

Jeg er jo ikke meget her for tiden, men regner da med at der kommer en videoblog juleaften (det er jo trods alt en torsdag :-p).

Er blevet tagget af Belinda, så vil da lige nyde at svare på en tag-leg.

3 ting jeg husker som var det i går:
1) I går :-p
2) Første gang jeg var RIGTIG forelsket
3) Da jeg blev optaget på uni

3 ting jeg ikke kan lide
1) Personer der ikke er åbne for at andres mening også er vigtig
2) At fryse
3) Rosenkål

3 ting jeg godt kan lide
1) At være sammen med venner og/eller familie
2) Chokolade
3) At sende og modtage ting med posten

3 sange som jeg har hørt i dag
1) The Knockle Puckle man (The Julekalender)
2) Pagtens temasang
3) Diverse engelske carols :-p

3 tv programmer jeg følger med i
1) Amys Ret
2) Midsummer Murders (Barneby)
3)  FRIENDS
- Se i øvrigt her

Jeg tagger:
Sandra, Lonnie og Nita

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar