Undersider

torsdag den 17. december 2009

Er der nogen der har en ledig kulkælder?

Vi har opsagt vores lejlighed pr. 1. januar. Jeg har stået på venteliste til seks forskellige boliger i et halvt år. Jeg har lige snakket med udlejerne og de er i gang med at udleje fra 15. januar og 1. februar. Jeg står som nummer 21 på ventelisten. Det vil sige, at jeg allertidligst har lejlighed fra 1. februar, hvis jeg er heldig (jeg har nemlig ikke fået tilbudt noget overhovedet endnu).
Boligforeningen skrev at jeg skulle skrive mig på nogle flere boliger end de seks, men jeg har jo Nova og har desuden kun én indtægt, nemlig min SU, så jeg er altså nødt til at finde en billig bolig hvor man må have hund. Desuden er jeg nok noget kræsen, for har ikke lyst til at bo 16km fra uni :-(
Øv...

3 kommentarer:

  1. Jeg har ingen kælder, men jeg har et skur?! ;) - Har du prøvet at kigge privat udlejning? - Jeg ved godt, det er kinda last minute?! Jeg håber bare sådan at du finder noget snart... Knuuuuuus herfra

    SvarSlet
  2. Øv hvor træls :( Håber du får noget hurtigt! Gør det helt sikkert ikke lettere du har hund, da jeg og eksen blev skrevet op til lejligheder var der virkelig få man måtte have dyr i, og synes jeg så et mønster i der var lang ventetid til dem. Men håber du er heldig!

    SvarSlet
  3. @Nita Du er sød ;-) Men du kender jo mig, jeg skal nok få løst det one way or another

    @Anja: Nej, det er nemlig hunden der er et problem, men kan sq' ikke undvære hende.. så jeg må prøve at fikse det. Tak for tankerne :-D

    SvarSlet