Undersider

mandag den 19. oktober 2009

Giveaway Oktober #2

Giveaway



Så er jeg i det gavmilde hjørne igen :-)
Denne gang kan du vinde en lille sjov kreativ ting designet af Martha Stewart.
Martha Stewart er USA's Jørgen Klevin.
Jeg har fået dette Frog Puppet Kit fra USA. Sættet indeholder alt der skal til for at lave en frø dukke.
Perfekt at lave sammen med dit barn en mørk efterårsdag.
Der kræves hverken lim eller saks. - Også perfekt, som gaveidé.
 
Alt du skal gøre er at kommentere på dette indlæg inden 1. november, at du er interesseret i sættet. Derpå trækker jeg lod. Vinderen kontaktes via email, så husk at skrive din emailadresse :)

2 kommentarer:

  1. Blev ikke med så mange detaljer, men lidt fik du da :p

    Jeg kunne godt være interesseret i sættet ;)

    nesrual@gmail.com

    Så der ikke lang tid til vores weekend efterhånden :D

    SvarSlet
  2. Hej :)
    Vi linkede før du skiftede til blogspot, så jeg ville bare høre om du stadig vil linke?

    Hvis du bare vil være sød at give besked, om du ønsker at linke eller ej :)

    SvarSlet